Naše projekty:   magazín Bejvávalo.cz   •   samolepky na stěnu Pieris.cz   •   magazín Příroda.cz   •   plastikové modely Plastikáče.cz   •   převod PDF na GIF animace DraGIF.cz
Jak kdysi vypadala pražská Kampa a Čertovka: Máte rádi pražský ostrov Kampa a mlýnskou...

Jak kdysi vypadala pražská Kampa a Čertovka

Máte rádi pražský ostrov Kampa a mlýnskou strouhou Čertovku? Pojďte se s námi podívat, jak tato zákoutí Prahy vypadalo v roce 1907.
Český svět 1907, autor neuveden
Nákladní jeřáb s nosnostní až 25,5 tun : Nosnost 25 tun není dnes nic mimořádného,...

Nákladní jeřáb s nosnostní až 25,5 tun

Nosnost 25 tun není dnes nic mimořádného, takovou zátěž břemene zvládne i běžný autojeřáb. Jak Vás ale přesvědčí dobový článek, tak v roce 1900 v případě jeřábu s podobnou nosností o nic běžného rozhodně nešlo.
Věda a práce 1900, autor neuveden.
Most do kříže spojující čtyři břehy : Originální most v Le Mans, který byl díky...

Most do kříže spojující čtyři břehy

Originální most v Le Mans, který byl díky nejmodernějšímu stavebnímu materiálu své doby postaven levněji, než jaký měl původní rozpočet. To se dnes už moc často nestává.
Věda a práce 1900, autor neuveden.
Jak byly kdysi opravovány poškozené silnice? : Článek z roku 1924 vám přiblíží, jakým...

Jak byly kdysi opravovány poškozené silnice?

Článek z roku 1924 vám přiblíží, jakým způsobem se tehdy ve Francii opravovaly silnice, jaké se používaly materiály i jaké s tím byly spojené finanční náklady.
Vynálezy a pokroky 1924, autor neuveden.
Listování: předcházející  | 5 | 6 | 7 | 8 [ 9 ]
Celkem 9 stránek, zobrazit první stránku.


Všechny historické články jsou 100% reálné! Zveřejňujeme je tak, jak byly napsány v době původního vydání včetně původních obrázků.
V historických článcích nejsou prováděny žádné jazykové úpravy podle dnešního pravopisu ani opravovány původní překlepy.

Pokud chcete náš obsah převzít nebo máte zájem u nás zveřejnit svůj PR článek, tak nás prosím kontaktujte.

© 2011 - 2019 Bejvávalo.cz
ISSN 2570-690X

Magazín Bejvávalo.cz je soukromý projekt, provozováný zcela BEZ DOTACÍ či jakékoliv jiné státní podpory.



Naše další projekty: