Srážka osobních vlaků v Praze

původně vyšlo: Besedy lidu 1901, autor neuveden.
Na nádraží na Vyšehradě došlo k mimořádné události - srážce dvou osobních vlaků. Jak k tomu došlo a jaké mělo vlakové neštěstí následky vám popíše článek z roku 1901.


Nehoda na dráže v nádraží vyšehradském.

V úterý dne 28. května o sedmé hodině ranní srazily se na malém nádraží vyšehradském na trati spojovací dráhy Praha-Smíchov dva osobní vlaky.

Na štěstí srážka ta, zaviněná prý nedbalostí strojvedoucího vlaku z Prahy odjíždějícího, objevila se jako poměrně nepatrná, při níž žádný lidský život nezmařen a toliko několik osob lehce poraněno. Oba stroje, oba služební vozy, oba poštovní vozy a jeden osobní vůz vyšinuty z kolejí a částečně roztříštěny.

Během dopoledne poškozené lokomotivy a vozy znovu postaveny a odvezeny a trať učiněna zase volnou. Obrázek náš, zachycený krátce po katastrofě, předvádí nám pohled na místo nehody v celém jejím rozsahu a tíživém dojmu.


Původní zdroj historického článku:
Besedy lidu 1901, autor neuveden.



datum digitalizace historického článku a zveřejnění na internetu:
13. března 2018


Diskuze k článku „Srážka osobních vlaků v Praze“



 

Líbí se Vám naše původní historické články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!
Nabízíme Vám také možnost zveřejnění reklamního článku, kterým můžete oslovit tisíce našich čtenářů.


Nabízíme v eshopu
Obchod.Bejvávalo.cz




Všechny historické články jsou 100% reálné! Zveřejňujeme je tak, jak byly napsány v době původního vydání.
V historických článcích nejsou prováděny žádné jazykové úpravy podle dnešního pravopisu.

Námi vydávané historické texty, fotografie a obrázky pocházejí z právně volných zdrojů.

Upozorňujeme, že na naši digitalizaci historických zdrojů a kolorování fotografií se již autorská ochrana vztahuje!
Pokud od nás chcete nějaký obsah přebírat, tak nás prosím nejdříve kontaktujte pro domluvení podmínek. Děkujeme za pochopení.

© 2011 - 2022 Bejvávalo.cz
ISSN 2570-690X

Magazín Bejvávalo.cz je soukromý projekt, provozovaný už od svého začátku v roce 2011 zcela BEZ DOTACÍ či jakékoliv jiné státní podpory.