Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?

rubrika: historické články / automobily a motocykly, původně vyšlo: Epocha 1902, autor J. A. J.
Dnes je reklama na autech běžná, ale v roce 1902 to byla stejně jako automobily velká novinka. Jak lidé a novináři tehdy vnímali propagaci Nestlé a dalších firem na autobusech?
Následující text pochází z roku 1902

Automobilní omnibus

Automobilní omnibus zavedla nedávno na zkoušku londýnská omnibusová společnost na trati Oxfordstreet-Hammersmith.

Vůz, jenž pojme 34 cestujících, jest opatřen sedadly na střeše (imperialem); stanoviště řidičovo jest umístěno na předku vozu po způsobu našich tramwayí.

Dojmem naprosto urážejícím krasocit i ztěžujícím orientaci působí však četné reklamní štíty umístěné na všech téměř viditelných plochách vozových — reklama to, v níž jsou Angličané a zvláště Američané pravými mistry.


Původní zdroj historického článku:
Epocha 1902, autor J. A. J.


témata článku:
datum digitalizace historického článku a zveřejnění na internetu:
18. července 2017


Diskuze k článku „Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?“



 

Líbí se Vám naše původní historické články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!




Všechny historické články jsou 100% reálné! Zveřejňujeme je tak, jak byly napsány v době původního vydání.
V historických článcích nejsou prováděny žádné jazykové úpravy podle dnešního pravopisu.

Námi vydávané historické texty, fotografie a obrázky pocházejí z právně volných zdrojů.

Upozorňujeme, že na naši digitalizaci historických zdrojů a kolorování fotografií se již autorská ochrana vztahuje!
Pokud od nás chcete nějaký obsah přebírat, tak nás prosím nejdříve kontaktujte pro domluvení podmínek. Děkujeme za pochopení.

© 2011 - 2024 Bejvávalo.cz
ISSN 2570-690X

Magazín Bejvávalo.cz je již od počátů svého fungování v roce 2011 provozován
na originálním redakčním systému z dílny Perpetum web design.