Bejvávalo.cz
nejnavštěvovanější český server věnovaný historii
Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?
původně vyšlo: Epocha 1902, autor J. A. J.
Dnes je reklama na autech běžná, ale v roce 1902 to byla stejně jako automobily velká novinka. Jak lidé a novináři tehdy vnímali propagaci Nestlé a dalších firem na autobusech?
Automobilní omnibus
Automobilní omnibus zavedla nedávno na zkoušku londýnská omnibusová společnost na trati Oxfordstreet-Hammersmith.
Vůz, jenž pojme 34 cestujících, jest opatřen sedadly na střeše (imperialem); stanoviště řidičovo jest umístěno na předku vozu po způsobu našich tramwayí.
Dojmem naprosto urážejícím krasocit i ztěžujícím orientaci působí však četné reklamní štíty umístěné na všech téměř viditelných plochách vozových — reklama to, v níž jsou Angličané a zvláště Američané pravými mistry.
Původní zdroj historického článku:
Epocha 1902, autor J. A. J.
datum digitalizace historického článku a zveřejnění na internetu:
18. července 2017
Diskuze k článku „Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?“
Líbí se Vám naše původní historické články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!
Nabízíme Vám také možnost zveřejnění reklamního článku, kterým můžete oslovit tisíce našich čtenářů.
Nabízíme Vám také možnost zveřejnění reklamního článku, kterým můžete oslovit tisíce našich čtenářů.
Originální zboží z našeho eshopu Obchod.Bejvávalo.cz | ||
---|---|---|
![]() Hrnek „Divoká jízda dětí“ | ![]() Polštářek „Děti na koni s maminkou“ | ![]() Tričko „Řidička se psem“ |
zobrazit další zboží... |