Obzvláště provozovatelé e-shopů (alespoň někteří) si na balení zboží dávají záležet. V jejich zájmu totiž je, aby zboží ke svému majiteli dorazilo neporušené. Tedy dobře zabalené a hlavně zalepené. Toho docílíte několika způsoby.
Obyčejné lepidlo? Raději ne
Dobrou službu vám udělá klasické lepidlo. Ale ten nepořádek, který s jeho používáním vzniká. Nehledě na to, co se stane, když s ním kápnete vedle. V tomto smyslu jsou mnohem praktičtější lepící pásky.
Papírové pásky se vrací!
Pamatujete si na někdejší papírové lepící pásky? Ty v současné době zažívají to pravé znovuzrození. Samozřejmě náležitě inovované a potištěné – třeba klientovým logem. Nebo čímkoliv, co uzná za vhodné.
Není páska jako páska
Výběr vhodné lepící pásky musíte podřídit jejímu účelu. Tedy materiálu, jejž bude mít za úkol slepit. Vybírat pak můžete mezi páskami klasickými balícími, barevnými či s potiskem. Speciální kategorií pak jsou podlahové lepící pásky stejně jako vytyčovací, nebo značkovací.
Páska nositelem informací
Obzvláště pro majitele e-shopů jsou praktické potištěné lepící pásky, jež jsou zároveň skvělým nositelem informací. V tomto případě se obraťte na některou ze společností, která má ve svém portfoliu potisk lepících pásek. Velmi kvalitní potištěné pásky nabízí například společnost Obaly KREDO, s.r.o.
Obaly KREDO
Spolu s lepícími páskami v nabídce společnosti najdete i obalový materiál doslova všeho druhu. Tomu v současné době vévodí kvalitní kartonové krabice, ať již klopové, vysekávané či k tzv. dolepení. Jaký je mezi nimi rozdíl? Nejméně práce budete mít s krabicemi vysekávanými, u kterých se obejdete bez lepící pásky. Na rozdíl od krabic klopových a k dolepení, jež je nutné buď slepit, či došít.
Článek není historický text a informace v něm uvedené nemusí vyjadřovat názory redakce.